Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Eeden - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Eeden - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

24 Oktober 2012 | Nederland, Amsterdam

Hoihoi,

In 2008 heb ik deze website aangemaakt, omdat ik voor stage naar Suriname ging. Het is tijd voor een update omdat ik aanstaande dinsdag weer op het vliegtuig stap. Dit keer niet voor stage, maar om te backpacken in Zuid-Oost Azië. Genieten dus!

Afgelopen zomer ben ik afgestudeerd als orthopedagoog. Na hard gewerkt te hebben, vind ik het een heerlijk vooruitzicht om wat van de wereld te gaan zien. Nu is de ultieme gelegenheid aangebroken.
Ik zal de komende 3 maanden de volgende landen gaan bezoeken: Hong Kong, Thailand, Vietnam, Cambodja, Laos en Maleisië. Ik hoef me dus absoluut niet te vervelen :D

Op deze site zullen jullie de komende tijd dan ook jaloersmakende verhalen en foto's aantreffen. Ook vind ik het natuurlijk hartstikke leuk als jullie berichtjes plaatsen om mij op de hoogte te houden van alle verhalen en roddels in Nederland!

Deze week staat de eerste grote uitdaging al op mij te wachten: Mijn backpack inpakken. Pfieuw, als dat maar goed gaat ;)

Jullie horen van mij!

Liefs Laura


  • 24 Oktober 2012 - 21:31

    Bianca Hulzentop:

    Succes met inpakken en veel reisplezier!!!

    Groetjes uit Cuuk!!!

  • 24 Oktober 2012 - 21:31

    Bianca Hulzentop:

    Succes met inpakken en veel reisplezier!!!

    Groetjes uit Cuuk!!!

  • 29 Oktober 2012 - 13:07

    Janneke S:

    Heeey Laura! Heeeeeeel veel plezier en een hele dikke knuffel van ons! X

  • 29 Oktober 2012 - 14:15

    Piet En Wies Robben:

    Hoi Laura, Wij wensen je een hele fijne tijd daar overal en een hele goede reis.
    We gaan je zeker volgen.
    Groetjes Piet en Wies

  • 29 Oktober 2012 - 16:30

    Bart, Mark, Twan En Ans:

    Hallo Laura,

    Nog enkele uren en het is zover.
    Een goede reis, ontzettend veel genieten en gezond blijven.
    We volgen je.

    Groetjes van de Heikamp

  • 29 Oktober 2012 - 23:28

    Janneke:

    xxx van bobby lois en janneke

  • 30 Oktober 2012 - 08:05

    Eline:

    Goede reis en heel veel plezier!! Maar dat moet goed komen, prachtige landen! Als je nog reistips voor Vietnam/Cambodja/Laos/Thailand nodig hebt hoor ik het wel.
    X

  • 31 Oktober 2012 - 22:24

    Yvette:

    Zo zit je in Utrecht op kamers en zo zit je aan de ander kant van de wereld. Wat een fantastisch avontuur ga je tegemoet. Geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 12 Maart 2008
Verslag gelezen: 813
Totaal aantal bezoekers 34297

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2012 - 30 Januari 2013

Zuid-Oost Azië

29 Maart 2008 - 08 Juli 2008

Suriname

Landen bezocht: