Nog ongeveer 2 weekjes! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Eeden - WaarBenJij.nu Nog ongeveer 2 weekjes! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Laura Eeden - WaarBenJij.nu

Nog ongeveer 2 weekjes!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

12 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Welkom,

Zaterdag over 2 weekjes is het eindelijk zover. Na vele voorbereidingen vertrek ik naar het veelbelovende Suriname :D Hier zal ik iets langer dan 3 maanden verblijven

Om jullie een beetje op de hoogte te houden van mijn avonturen daar, heb ik deze site aangemaakt. Ik zou het dan ook fijn vinden om zo nu en dan een berichtje van jullie te lezen.

Ik ga in het Diakonessenziekenhuis te Paramaribo stage lopen waar ik me nog verder kan ontwikkelen als toekomstig verpleegkundige. Je kunt je wel voorstellen dat het daar niet zo luxe is als hier, het zal me dan ook benieuwen hoe ik mijn periode daar ga vertoeven.

Natuurlijk wil ik ook meer zien van het land, en ik ben dan ook van plan om tripjes te maken naar de binnenlanden (tropen). Mijn outfit, deet, marlariaprofylaxe en klamboe liggen er al klaar voor ;)

Gelukkig komen ons pap en mam ook nog 2 weekjes langs om me te vergezellen. Speciaal voor mij...:D

Kortom, nog enkele voorbereidingen en afscheid en dan ben ik klaar voor vertrek!

Ik ga jullie missen..:(

Liefs,
Laura


  • 12 Maart 2008 - 18:56

    Melanie:

    Hey laura,
    Ik ben de eerste die een berichtje achter laat op jou site..
    Ik kan het bijna nie geloven.. De tijd is echt zo snel gegaan.. Het is nog maar 2 weekjes voordat je weggaat..
    Ik vind het super voor je en ik weet zeker dat je het daar naar je zin gaat hebben en dat je er een heleboel gaat leren....
    Ik ben wel een beetje jaloers op je.. SSSSt... hhahahha
    Je gaat ons natuurlijk nie zomaar verlaten.. Eerst hebbe we je afscheidsfeestje nog..
    Ik ga je wel heel erg missen hoor!
    Succes nog met alle laatste voorbereidingen..
    En ik zie je zeker de 24e :)

    Veel liefs Mel

  • 12 Maart 2008 - 19:02

    Marloes:

    Hee Laura! :D
    Wooow de tijd gaat idd echt super snel voorbij! Ik weet nog helemaal dat je in afwachting zat of je wel of niet naar Suriname mocht gaan en nu ga je gewoon al! Ik denk dat t voor jou echt een súperervaring gaat worden. Je gaat er denk ik zóó ontzettend veel leren!! Stiekem zou ik daar ook wel heen willen.
    Succes nog met de laatste voorbereidingen... Ik ga je site zéker in de gaten houden, ik ben veel te benieuwd hoe het je daar gaat bevallen!
    Ik ga alle gezelligheid van jou die 3 maandjes zeker missen!
    Kusjes,
    Marloes

  • 13 Maart 2008 - 16:23

    Daniëlle:

    Hey Laura!
    De tijd gaat zo ontzettend snel. Voordat ik weg ging was jij al bezig met het regelen voor een stage in Suriname, maar alles was toen nog heel onzeker. Gelukkig is het helemaal goed gekomen en ga je dan eindelijk op stage in het buitenland. Wat een geweldige ervaring is dat! Ik kan je verzekeren, het wordt één groot avontuur. Zorg voor spannende verhalen en veel mooie foto's!

    Laura, ik wens je een hele leerzame tijd, maar natuurlijk ook een tijd van veel plezier, gezelligheid en nieuwe ervaringen! Ik weet zeker dat dit een onvergetelijke tijd voor je gaat worden.

    Ik zal je nog langer moeten missen dan ik al moest, maar ook daar komen we overheen. Als we straks allebei weer terug zijn in Nederland hebben we elkaar heeeeeeeeeel veel te vertellen denk ik. Ik zal jou site zeker gaan volgen en hoop dat ik je zo af en toe nog zal spreken (mss op msn), het tijdverschil is in ieder geval een stuk minder haha.
    Veel succes met alle laatste voorbereidingen en ik hoop dat het een leuk afscheidsfeestje wordt met de rest.
    Ik spreek je snel weer!

    Liefs, Daniëlle

  • 13 Maart 2008 - 18:21

    Renske:

    Haaaaaaa meis,

    Jeetje, weer iemand die zo ver weg gaat, maar ik ben vaste bezoeker van waarbenjij.nu dus jou site wordt natuurlijk ook erg veel bezocht door mij;)

    Ben erg benieuwd hoe je het daar gaat hebben, maar dat zal wel helemaal goed komen! Pff ik moet nog 6 weken wachten, en dan zit je daar al gewoon een maand! Ik wil nog wel een vluchtje naar jou maken eigelijk, is toch wel een beetje op de route toch?:P

    Nog maar even vaak wat afspreken dan deze twee weken:P ondanks dat je het natuurlijk harstikke druk zal hebben!

    Tot snel, en ik ga je wel heel erg missen hoor, mijn zangbuddy!

    Liefs Renske

  • 17 Maart 2008 - 19:37

    Ans En Sjef:

    Hoi Laura,

    Leuk, zo'n eigen site.We zullen zeker jouw ervaringen en belevenissen lezen en natuurlijk ook regelmatig een berichtje sturen,maar we komen eerst op jouw afscheidsfeestje.Tot de 23e.

    Liefs Tante Ans en Oom Sjef

  • 19 Maart 2008 - 16:01

    Twan En Femke:

    heey laura,
    wat heb je toch een leuke site aangemaakt!
    we houden je zeker deze site op de hoogte!

    meid,
    HEEL VEEL PLEZIER EN SUCCES IN SURINAME!!

    we zullen je gaan missen!!

    liefs,
    twan en femke

  • 19 Maart 2008 - 17:39

    Hilde En Ronald:

    Hey Meis,

    Leuke site. We zijn de 23e nog van de party. We zullen jou ook missen! We hopen dat je ontzettend veel plezier zult hebben in Suriname. Lekker genieten de natuur, ervaringen, eten en dikke lippen en konten hahaha.

    We houden elkaar op de hoogte via deze site!

    Dikke kus,
    Ronald en Hilde

  • 21 Maart 2008 - 15:29

    Jady:

    Hey Laura, schatje :P (kunnen we vast wennen)
    Nog maar 8 nachtjes slapen...Wat gaat t toch snel he?
    Heb je vandaag nog je koffer ingepakt? Kben er gister mee begonnen, moest toch wel een goede selectie maken van mijn kleding haha maar t gaat allemaal passen denk ik!
    Ondanks dat mijn buik als een steen aanvoelt, heb ik er toch wel veel zin in! Denk echt dat we een leuke tijd gaan hebben daar :) En khad bedacht als we elkaar op moeten vrolijken dan hoeven we maar aan tandheelkunde te denken en dan komt t helemaal goed!
    Spreek je snel weer!
    Dikke kus

  • 22 Maart 2008 - 13:30

    Bart En Mark:

    Hallo Laura,
    Wij hebben al stiekem op jou site gekeken en vinden het kei leuk,
    Papa heeft hem toegevoegd aan de favorieten. Wij zullen regelmatig kijken hoe het jou vergaat zo ver van Vianen en een mailtje sturen.
    tot ziens Bart en Mark

  • 23 Maart 2008 - 18:04

    VeraMariekeCarmen:

    Hoi Laura,

    Wij wensen jou een heel goede reis toe, en heel veel succes
    Liefs, Vera, Marieke & Carmen

  • 23 Maart 2008 - 22:39

    Janneke:

    Heey Laura!

    Vandaag je afscheidsparty gehad en ik mis je nu al, terwijl je nog moet gaan! Ik wens je echt heel veel plezier en ook veel succes! Maak er een mooie tijd van en geniet van de omgeving e.d.! Ik zal me op deze site regelmatig bevinden om te kijken wat je allemaal uitspookt in Paramaribo! Hahaha!

    Heel veel groetjes van Janneke

  • 24 Maart 2008 - 07:26

    Evelyn Paulus:

    hey Laura,

    Ik heb een jaar als kinderverpleegkundige gewerkt op de kinderafd van het diaconessenziekenhuis als je nog info nodig hebt mail me gerust.
    evelynvdwielen@hotmail.com

    Groetjes Evelyn

  • 24 Maart 2008 - 12:47

    Tonnie En Ans :

    Hoi Laura

    we gaan je leuke site natuurlijk bij houden de komende maanden,we zijn erg benieuwd hoe het je daar bevalt,het lijkt ons een hele ervaring om zoiets te kunnen ondernemen,maar het thuisfront zal je natuurlijk ook erg missen.Veel succes en een goede vlucht

  • 25 Maart 2008 - 11:01

    Carlijn:

    Hey Laura,

    Net bijgekomen van je feestje, dus een mooi momentje om je site even te bezoeken :P Nog maar 5 daagjes te gaan, spannend! Hopelijk vind je de tijd om je site bij te houden, want ik ben wel vet benieuwd hoe het gaat. Maak ook gebruik van onze tips he:) nog maals heeel veel suc6 en plezier daar in het verre Suriname!

    Veel liefs Carlijn

  • 25 Maart 2008 - 18:49

    Martijn En Vicky:

    Hoi Laura,

    We willen je via deze weg ook nog even heel veel succes wensen! Een hele goed reis, en geniet ervan, want de tijd gaat echt snel!
    SUCCES!!!

    Liefs,
    Martijn en Vicky

  • 26 Maart 2008 - 06:55

    Marjolein:

    Laura een hele goede reis en veel succes in Suriname. We blijven je volgen.

    Groetjes Gerrie,Marjolein,Wendy en Sander uit Oeffelt

  • 26 Maart 2008 - 15:13

    Lia Thijssen:

    Laura heel veel plezier en succes in Suriname.

  • 26 Maart 2008 - 20:40

    Carin Van De Lockand:

    Hoi Laura,
    Ik wil jou heel veel succes wensen en vooral ook heel veel plezier in Suriname. Stuur af en toe maar een straaltje zon naar ons toe.
    Ik zal zeker af en toe op deze site kijken hoe het je vergaat.

    Groetjes Carin.

  • 27 Maart 2008 - 09:09

    Gilde:

    Lorraaaaaa!

    Ik ben benieuwd wat voor bijnaam je daar in Suriname toegeëigend krijgt! Ik bedoel, je huidige bijnaam heb je toch te danken aan onze Turkse goden (ahum). Wat spannend zeg, ik denk dat die Surinaamse bijnamen niet heel veel soeps zijn. Mochten ze daar nu weinig inspiratie hebben dan moet je het even laten weten, ik verzin met alle liefde nog wel wat bijnamen voor mijn emancipatievriendinnetje ;) Maar via deze weg wil ik je natuurlijk ook veel plezier, succes, geluk, humor, liefde, kennis, ervaring en gezondheid toewensen. Alsof ik je 3 jaar niet meer ga zien haha. Maar je snapt wat ik bedoel. Ik ga je wel missen hoor!

    Succes met de laatste voorbereidingen, pas goed op jezelf en maak heel af en toe wat tijd voor deze site, zodat we toch nog het idee hebben dat je aan ons denkt ;)

    Tot snel Lorra!!

    Liefs,
    Hilde

  • 28 Maart 2008 - 10:34

    Claudia:

    Hey Laura,

    Dat heb je mooi gedaan, deze site, ik zet hem dadelijk onder mijn favorieten, dan kan ik je de komende maanden ook volgen. Ik had het op hyves ook al gezegd maar nogmaals héél véél plezier en succes. Maak er een mooie tijd van.

    Veel liefs Claudia, Johny, Camiel en Vasco

  • 28 Maart 2008 - 11:49

    Bart En Mark:

    Hoi Laura,
    Het is dan bijna zo ver dat je het vliegtuig instapt en naar Paramaribo gaat. Ook wij willen jou een goede reis wensen en heel veel plezier daar.
    Maak er een mooie leerzame tijd van.
    Heeeeeel veeeeel succes en geniet er van. Wij blijven je volgen op de site.

    Groetjes van Bart, Mark, Ans en Twan

  • 28 Maart 2008 - 15:34

    Kim:

    Nou ik heb toch nog even snel tijd voordat ik moet gaan (snelle jelle ben ik toch haha)
    Ik wilde je nog een keer (vast niet de laatste) heel veel plezier wensen daar. En zeggen dat ik je echt wel heel erg ga missen!
    Het afscheid nemen is ook nog onwerkelijk.. lijkt gewoon alsof ik je over een weekje weer zie ofzo. Weird!
    Maar ik sms je nog, kan je niet zomaar laten gaan he :P
    He schat, succes nog met je koffer en alles.
    Liefs en dikke kus

  • 29 Maart 2008 - 15:06

    Wilma Kempen:

    Hoi Laura,

    Ik wens je allereerst een hele goede reis toe.
    Verder natuurlijk heel veel succes met je stage en zeker ook heel veel plezier in Suriname. Geniet er van en ik blijf je ervaringen volgen.

    Groetjes Wilma

  • 29 Maart 2008 - 15:48

    Anne:

    Heej laura!!

    Ik geloof dat je nu al aangekomen bent in Suriname?? Je bent nog maar net weg en ik mis je nu al meid... Jeetje zeg ik ben zoo benieuwd hoe het is daar!! Hoop dat je binnenkort tijd hebt om een nieuw berichtje te plaatsen:D

    Liefs (k) Anne


  • 29 Maart 2008 - 20:19

    Yvonne:

    Hoi Laura, ik denk dat je nu in het vliegtuig zit. Op naar het avontuur en natuurlijk werken. Heel veel plezier en ik hoop tot over drie maandjes weer bij ons koortje.

    groetjes Tycho Mirte Oscar en Yvonne

  • 30 Maart 2008 - 18:18

    Anja Claassen:

    Hier vanuit het regenachtige Vianen een groet.
    Laura, ik wens je een mooie en vooral ook leerzame stageperiode toe.
    Geniet van het land en de ZON.
    Héél véél succes!

    Groetjes Anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 12 Maart 2008
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 34330

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2012 - 30 Januari 2013

Zuid-Oost Azië

29 Maart 2008 - 08 Juli 2008

Suriname

Landen bezocht: